Grattis!

Idag är vår pärla hela 1 månad gammal! :) Grattis till dig skruttan <3



Johanna

Tänkte att jag skulle ge mig tillkänna eftersom jag är inne och kikar här emellanåt. Följer dig även på Instagram : )
Ni har verkligen fått en sötnos.

/Johanna

Mindy

Hej. Jag gör som Johanna, ger mig tillkänna :) Jag följer din blogg dagligen och har gjort det tag tillbaka nu. Jag hittade dig och din blogg på blimamma.se där jag heter Findus85. Det skiljer inte så mycket på våra döttrar. Jag födde en tös den 26 september kl 17.23 på Mölndals sjukhus. Men hon har inte fått något namn ännu, väljer mellan Molly, My, Svea, Greta, Idun. Eller så kommer man på nåt annat till slut. Jag bor i Mölnlycke så det är inte så långt till Partille så vi kanske kan ses nån gång. Jag har bott i Partille. Om jag inte minns fel så har vi nog skrivit till varandra på blimamma men det va längesen. Jätte grattis till eran söta Alicia // Mindy Nybratt

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: