Helt slut!

Herregud villken dag! Alicia har vart vaken sen 07! Sov max 30 min på mig innan, sen har hon skrikit i princip heeela dagen! Ingenting har hjälpt.. 16:30 bajsade hon rejält, efter det va hon helt lugn, nu har jag bytt blöja och hon har äntligen somnat! Hon har väl haft sjukt ont i magen stackarn :( <3

Jag har inte kunnat lägga ifrån henne någonting så jag har fortfarande pyjamas på mig! Helt slut..

Min fina man kommer hem snart iaf, det är skönt <3

Och ingen klänning blev det heller.. Mejlade dom och hon visste inte om den kommer in igen :(

Nu ska jag vila o klä på mig!

Ps! Jag o syrran tar hårt på om man fuskar med julgrejs innan 1 dec.. Trodde jag innan hon svek idag o käka pepparkakor!!



Vickan

Hahahahahah! Jag vet att du med fuskat!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: