Trött

Nu är jag en trött mamma! William snarkade som en galning inatt så jag tog lillan o gick ut o la oss på soffan, hakvskönt..

Idag har vi vart hemma hos Anita med alla föräldragruppsmammor och bebisar :) mysigt! Efter det åkte jag o Wille o käka på Max!

Sen kom Jennifer hit en stund. Jag har rensat Alicias garderob lite, några kläder som hon vuxit ut..

Hon har legat och snackat, jollrat o skrattat massa ikväll :) <3

Nu kollar jag Greys!! Kram!



Mindy

Åhh va roligt med träff med föräldragruppen :) Det ser jag fram emot. I våran grupp vet jag att alla utan 1 par har fått, har inte hört nåt från dom ännu. Vi va 6 par och bebisarna som kommit heter Linnea, Lovisa, Molly, en tös som inte fått nåt namn sen en som jag varken vet namn eller kön på och som sagt sista kanske inte ens än ute än. Det är stor del flickor i våran grupp. Hur är det i eran grupp, gissar att vänster och mitten bebis är tjejer med tanke på klädvalet, högra ser man inte så bra. Vad heter bebisarna i eran grupp? Lite nyfiken på vilka namn som väljs nu...

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: