Sjuk :(

Det som inte fick hända har hänt! Jag har blivit sjuk :( vaknade av snuva och svinont i halsen! Fan :( nu vill jag att Alicia ska stanna några dagar till..

Ändå bättre att vara sjuk nu än när hon är nyfödd.. Jag dricker maaassa vatten och hoppas det ska hjälpa!

Va hos barnmorskan kl 11 med, alla värden ser jättebra ut, lillan har sjunkt ner långt i bäckenet nu :) jag hade dock bara gått upp 0,5 kg på 2 veckor men det va ingen fara sa hon :)

Nu ska jag bara bli frisk så hon kan komma!! 14 dagar till bf idag <3



Filippa

Stackare!
Jag var jätteförkyld innan Elsa kom också, bar glad att du är det nu å inte när hon kommit, då har man liksom inte tid hihi...
Krya på dig å samla krafterna!
Kramar

Å mysa mycket tillsammans, det hinns inte riktigt heller med dom första veckorna, eller ja ni prioriterar annorlunda är väl mer riktigt att säga haha...man myser hellre bebis än kramar varandra om jag säger så ;-)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: