Update!

Sorry för dålig bloggning!

Festen va jätterolig! Massa sköna människor och stämningen va på topp! Wille drack bara några 3,5 öl så han skulle klara av o köra om jag skulle föda :) jag vet inte hur många som tog på magen och frågade kön, när det är dags, om jag är nervös o blabla.. :) men det blir väl så :) vid 23 va jag ganska trött och Wille kände sig supernöjd så vi åkte hem, alla andra skulle ändå dra till stan kl 12. Vi somnade som 2 stockar när vi kom hem :)

Igår va William o kollade fotboll med alla pappor från föräldragruppen :) han hade värsta träningsvärken med så efter det låg han mest på soffan o gnällde o mös med mig och magen <3 finns inget mysigare än när han kommer o klappar och pratar med lillan!

Sen kom Jennifer o käkade, umgicks och sov lite här :) när hon hade åkt började jag o W o kolla på en film men ni kan ju gissa vem som somnade ganska fort... :) så jag fick se den själv!

Älskar min fina man <3 men nu vill vi gäärna bli 3! :) <3

(bild från fest o på Wille o jennifer när dom sov igår)



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: