Bebismys

Va hos Filippa och Robert vid 14:30, fikade och fick se lillebror Valter, så himla liten och söt! Dock sov han hela mitt besök så jag fick inte chansen att hålla, hoppas på nästa gång :)

Och ni kan tänka er hur glad Alicia blev när hon fick se Els! Lycka :)
Tjejerna lekte med varsin docka och körde varsin dockvagn, så söta! Efter lek och bus en stund va det dags att åka hem och småtjejerna kramades hejdå, så sött <3

Jag vet inte vad som hänt med Alicias läggning.. Brukade gå på max 10 min utan problem, välling, napp och sen sov hon. Men de senaste två veckorna blir hon heeeelt hysterisk på kvällen när man närmar sig sängen och ska lägga ner henne, trots att hon är trött? Hon skriker o tårarna rinner, det hjälper inte att ta upp henne heller. Jag går runt med henne, lägger mig med henne men hon bara skriker. Efter 15-20 min kan man få henne lugn och då kan vi lägga ner henne och hon somnar..
Så himla tröttsamt! Innan va inte läggning några problem och nu får jag ångest varje kväll för jag vet hur jobbigt det blir.. 
Vet inte om det är nån trotsperiod/utvecklingsfas eller om hon inte gillar sin säng längre..
Lilltjejen <3 tycker så synd om henne när hon är så ledsen samtidigt som jag blir sååå trött :( 
Hoppas det vänder snart! Funderar på o köpa en ny säng o se om det blir bättre. 

Snart Greys! Kram på er 





Anonym

Hej tänkte bara berätta att vi har samma problem med vår ligga kille när det gäller nattning

Anonym

Hej tänkte bara berätta att vi har samma problem med vår lilla kille när det gäller nattning. Han har alltid varit jätte lätt att natta men just nu så funkar ingenting har bara skriker och skriker. Har pratat med bvc om detta och dem sägar att det kommer gå över.
Vår kille är född 2012-09-26 och snart kommer lillasyster som är beräknad till den 20 Januari :)
Tack för en bra blogg :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: