Dagen

Vi åkte hemifrån kl 10, till Rusta på Backaplan för att se om jag kunde få tag på deras fina glitter där.. Icke!
Slutsålt och kommer inte in igen :(

Precis när vi skulle åka ringde mamma och sa att hon va i stan, hon kom till Backa och bjöd på fika, mysigt <3 Alicia blev överlycklig över att få se mormor!

Köpte leggins till Alicia, ett annat glitter och sen åkte vi. Alicia somnade i bilen så jag ringde William som skulle ta lunch 30 min senare. Bestämde mig för att åka till Mölndal och käka med honom, också mysigt!

Vi va hemma vid 15 och då klädde vi (jag) granen, Alicia va inte det minsta intresserad, ändå tur! Hon pillar inte på kulorna (än....peppar,peppar!)

William kom hem och vi åt kvällsmat, kollade julkalendern och lillan badade.
William tog läggningen ikväll som tog 10 min utan nåt gråt, såååå skönt :) <3 

Nu sover hon och jag tänkte slå in de sista klapparna! 






Eva

Heeej!
Vad mysigt ni verkar ha =)
Vill tacka för det jättefina julkortet. sitter nu på kylen. Varma julkramar från Norr

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: