Grrrr!!

Varning för att låta som en surtant men vad är det folk inte fattar med att inte skjuta raketer 2 meter från ett höghus?! Vi vill inte ha en raket genom rutan!
Wille ringde polisen som sa att de fått fler samtal härifrån och skulle komma hit men dom va ju inte så snabba så raketskjutarna hade stuckit.. 

Och nu 22:30 går grannen ovanför ner och skjuter raketer han med precis utanför?! Vi har fått papper och det sitter papper uppe i entren att det är strängt förbjudet att skjuta i bostadsområdet. Vad är det han inte fattar? Och 22:30?! Vi har en bebis som sover här! Kan dom inte vänta tills imon eller skjuta nån annanstans än utanför vårt fönster?

Wille gick ner och sa till honom att man inte får skjuta här och att vi inte vill ha en raket i lägenheten.
Hans svar va "jo men jag skulle bara skjuta för min mosters barn... Ni får se upp imon för då skjuter många här.. Men förlåt om jag väckte ert barn.."

Suck! Nu fick jag skriva av mig lite iallafall!

Godnatt från en raket irriterad mamma


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: