Hemma!

Vi kom fram vid 12 igår och åt julmat inte långt därefter, mums! Alicia åt så det sprutade ur öronen! Ägg, prinskorvar, köttbullar och potatisgratäng slank ner :) 

Sen dansade vi runt granen, haha Alicia sprang med i ringen men tittade lite konstigt på oss och skrattade emellanåt :) Sen lekte vi några lekar och sen va det julklappsutdelning.

Alicia va så trött av allt stim så vi tog en promenad och hon somnade.
När hon vaknade igen åt vi tomtegröt och William fick mandeln :)

Sen bara umgicks vi, åt godis, spelade spel och hade det mysigt!

Trodde aldrig jag skulle få Alicia att somna för natten utan att ta en vagnpromenad. Men när jag märkte att hon va riktigt trött gick vi ner i källarn och mös ner oss i soffan, jag låg kanske 30 min och hittade på en saga om allt möjligt, sen somnade hon och jag låg kvar lite till. Underbart! 

23:30 va jag så trött så jag nästan somnade sittandes och tackade för mig, då gick alla och la sig och jag somnade så fort jag la mig på kudden.

Alicia sov till 07, helt okej! :) Vi drog oss i soffan framför barnkanalen en stund innan vi gick upp. Åt frukost allihopa (utan vickan som gick upp 12:30).... Ungdomar! Hehe ;)

Sen gick vi till lekplatsen, gungade, åkte kana och plaskade i pölar! 

Alicia somnade på vägen tillbaka och vaknade lagom till lunchen.
Sen packade vi ihop oss och åkte till kyrkogården. Tände ljus för min fina mormor <3

Sen begav vi oss mot Göteborg och va hemma 17:30. Alicia sprang till sitt rum och kröp upp i sängen det första hon gjorde :) Kvällsmat, bad, julkalendern och bus innan hon somnade gott 19:30 :) 

Imorgon är en fullspäckad dag så ikväll ska jag lägga mig tidigt! 








Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: