Julafton

Mycket att göra som alltid! Men jag tycker det är mysigt och roligt så jag fixar och grejar, Wille skäller lite på mig att jag ska ta det lugnt och vila och erbjuder sig att hjälpa till, men då blir det inte så som jag tänkt :) Han fick göra basic som skala potatis, bära stolar och ha Alicia :)

Vid 12 sov Alicia middag och Wille hämtade Vickan. Hon vaknade lagom tills dom kom hem och då började jag rulla köttbullar.

Julbordet va uppdukat och bordet findukat 17, då plingade det på dörren och svärfar, Willes farmor och farfar kom. Alicia va trött men mumsade i sig prinskorvar, ägg och gratäng :) 
När vi alla va så mätta så vi nästan sprack kom tomten på besök. 
Alicia tyckte det va jättekul och hjälpte honom med paketen, men han fick inte komma för nära eller kramas :)

Hon fick så himla mycket fina saker och hon ville leka med allt! Kl 20 somnade hon nästan i leksakshögen så jag tog på henne pyjamasen och la henne i sängen, hon somnade på väg ner till kudden ^^ tröttis!

Då kunde jag varva ner lite och sitta och umgås men kände hur tröttheten slog till! Vi fikade och satt och pratade till ungefär 23 då alla åkte hem. Vi städade undan sen somnade jag också så fort jag la huvudet på kudden!

Jättemysig och lugn julafton hade vi <3


















Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: