Lördag

Alicia vaknade 06.. Yay! ;)

Fixade oss och så, vid 12 va det kalas hos svärmor som fyller 55 och det årliga julbaket :) Pyssel hela dagen (mest för Wille) jag tog hand om Alicia som bara tyckte det va kul att pyssla (äta) en stund, men det gör inget för Wille tycker det är mycket roligare än vad jag gör :)

Gick till lekplatsen med henne så hon fick gunga lite och tog en promenad sen så Elias kunde sova :)

Kl 16 kom tomten och Alicia tyckte det va såååå kul, hon skrattade och vinkade och sa hejhej! Dock va det lite läskigt när vi tänkte sätta henne i Tomtens knä, det va tryggare hos mamma :) 

Hon fick pengar och fina handdockor!

Till kvällsmat va det tomtegröt, Alicia tyckte det va gott hon med :)

Hon ville såklart inte sova där heller så det va bara att klä på sig och gå ut.. Hon somnade nog vid 20:30, då hade Ludde och Sara åkt hem. 
Hannes och Emmy (deras andra barn) va med på julbaket så det va kul att få träffa dom, Alicia tycker det är så kul att leka med dom :) 8 och 12 är dom.

Jag och Wille satt uppe till 22:30 och pratade om allt möjligt med svärmor, Gunnar och mormorn, mysigt!

Vi gick ner och la oss och somnade vid 23:30.. Sen 00:40 vaknade Alicia och skrek o skrek, inget hjälpte.. :( suck!
William klädde på sig och gick ut med henne så jag fick sova..
02:20 kom dom tillbaka.. Herregud!
Nästan 2 timmar fick han promenera. 

Hon vaknade 08:15 så då gick jag upp med henne och åt frukost, William fick sova lite till :) 





































Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: