Måndag

Igår när jag stod och vek tvätt på förmiddan kom Alicia med sina skor, så sa jag "vi ska gå ut om en stund gumman.." Och ställde tillbaks dom i hallen. Hon hämtade dom igen..
Jag tog på henne dom, men då suckade hon och tyckte väl att jag va trög som inte gick ut, haha!
För sen kom hon gående med mina skor! 
Haha så söt! Så jag fick snällt släppa tvätten och gå ut med henne :)
Gungade lite och utforskade snön..

Sen gick vi till Allum och hämtade ut ett paket och på vägen hem somnade hon i vagnen. Då kokade jag knäck - som blev heeeelt perfekt! ;) Och slog in lite julklappar. 

14:30 kom pappa hit för han hade vart på kranutbildning här i götet :) Fikade och tjötade. 17:30 kom Vickan- till Alicias stora förtjusning :) 
Jag började med maten och 18:30 kom William hem och då käkade vi ugnsbakad kyckling, klyftpotatis och tzatziki, himla gott :)

Alicia va så uppe i varv och busade med Vickan och skratta så hon kikna! Hon ville inte alls gå och lägga sig utan somnade efter dom åkt vid 20. 
Trevligt besök! <3





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: