Torsdag

Alicia tyckte det va dags att gå upp 06:20... Suuuck! William gick upp så jag kunde dra mig till 06:50, skönt! Men jag va ändå supertrött..

Hon somnade 10 och sov till 11:30, jag försökte sova lite jag med men det gick såklart inte :( vilade iallafall.

När min fina tjej vaknade åkte vi och hämtade Vickan, Alicia är ju så kär i henne :) <3 

Hon hängde hos oss i några timmar och bara chilla :) Körde hem henne vid 16.
Hemma 17:30 och åt kvällsmat, badade Alicia och mitt huvud höll på att sprängas men tänkte "Alicia somnar snart så jag kan vila.."
Mm..
Hon somnade precis (20:30) efter att ha bajsat så hon hade nog ont i magen eller nåt.
William är hos sin pappa och fixar nåt med bilen, hoppas han kommer hem snart för stormen börjar dra på ordentligt.. 

Imorgon är han ledig och de enda planerna är MVC 9:30 :)




Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: