Alicias dopdag

Kvällen innan dopet va stressigt, vi (jag) bakade till 00.30 och va ändå inte färdig! Helt slut! Vi gick och la oss, jag gick upp lite innan 8, Wille fick sova till 9. Jag o Alicia åt frukost, sen fortsatte jag baka!
 
William åkte och hämtade mamma, Vickan och Patricia. Jag gjorde mig och Alicia iordning och packade.. 
Jag va så sjukt stressad för när vi gjorde detta skulle vi redan ha varit i församlingshemmet och dukat!
 
Som tur var ringde både Williams mamma och bror och hjälpte oss att köra bort grejer. Nästan alla våra gäster va där före oss! Vi kommer dit 10 min innan dopet skulle börja, då har vi inte hunnit träffa prästen eller dukat. Tack vare våra underbara vänner och familjer hjälptes alla åt och det blev superfint på 10 min!
 
Vi kom precis i tid och dopet startade! Alicia var glad och tyst hela tiden, inga ledsna miner alls, skönt!
Dopet va så fint, Evelina sjöng, Patricia läste dikt och William en bön. 

Sen gick vi ner till lokalen, jag matade och bytte om på Alicia medans William, mamma, Anna, Linda och massa andra hjälpte till att brygga kaffe och duka fram all fika :) Underbara!!
 
Jag hann knappt fika förrens alla hade gått men det gör inget! Vi fick massa fina presenter! Tack alla!! Lägger upp bilder på allt vi fick! 
 
Folket droppade av allt eftersom, till slut va det vi, mamma (som städade undan allt,TACK) , Williams bästa kompis  med tjej från Malmö och hans andra bästa vän med föräldrar från småland kvar. Vi satt och pratade och tog det mest lugnt. 
 
Vi va hemma vid 22 och somnade som stockar ganska snart därefter! 
 
Jag kan inte vara mer nöjd med dopet!! Det blev superlyckat!
Det enda som fattades va de 18 stycken som blev sjuka i sista sekund! Hade dom kommit hade det vart helt fulländat!
 
Tack så mycket för alla fina presenter och för all hjälp!!
 
 


Vickan

Ni hade väl redan en lära gå vagn?:)

Mindy

Hej! Det ser ut som att dopet va fint, gullig klänning och fina presenter! Måste få fråga, vad är det för rosa nappar? Vart är dom köpta? Jag har inte döpt Molly än men det kommer att bli ett namnkalas i alla fall.

Mindy

Hej! Det ser ut som att dopet va fint, gullig klänning och fina presenter! Måste få fråga, vad är det för rosa nappar? Vart är dom köpta? Jag har inte döpt Molly än men det kommer att bli ett namnkalas i alla fall.

Eva

Tack gumman för att du delar med dig av alla fina bilder. Ni ser ut att ha haft det superfint, vad du hade bullat upp-jättefint. Ni är så fina =D Jag önskar att det inte var så långt bort till er. saknar er och skulle så gärna träffa er snart igen. Men mkt händer här, så vi får se vad som sker. Varmaste kramen till er. Hela familjen var så fin, även Vickan och Patricia.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: