Kalas!

Idag fyller min styvpappa Nicky år (och jag har namnsdag) så vi har vart där och ätit pizza och tårta :) Han fick whisky istärningar av oss!

Efter det åkte vi till babysimmet, det gick bra men hon va väldigt trött, i slutet va det en annan bebis som börja gallskrika vilket smittade av sig så Alicia blev ledsen. William tog in henne till killarnas o jag gick in o duscha. Hörde hur hon skrek på andra sidan väggen, fyfan va stressande och jobbigt det va för mammahjärtat!!

Men hon blev lugn så fort hon kom till mig, åt och somnade direkt.

Nu ska vi hem och mysa!



Eva

Grattis i efterskott på namnsdagen... jag visste hela dagen igår att du hade namnsdag, så i tankarna firade jag dig. Av ngn anledning blev det inte att messa eller skriva igår...så jag gör det nu, med lite dåligt samvete =) Fick du min alla hjärtans dag hälsning då? Snart kalas för dig juh ;-)
Kramiz

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: