2013

Nyårsafton va toppen! God mat, mysigt sällskap, spel och grym utsikt från 10e våningen att se alla fyrverkerier över Göteborg :) gästerna åkte vid 01, jag o Wille kollade en film o gick och la oss halv 4.. Eftersom jag hade sjuuukt ont i min rygg hade jag behövt ta 2 morfin tabletter, så jag va helt pigg och kunde inte somna.. Sov inte en blund tills Alicia vaknade 06!

Då ville hon vara vaken till 07! Jag somnade då och sov till halv 9 när lillan vaknade igen! Bara att gå upp :)

Vi låg och mös i soffan när jag fick ett samtal från min morbrors tjej! Dom ville komma hit från Halmstad och sova över! :) Jättekul! Så nu ska vi bara gå till Maxi o handla lite mat! (Min morbror är inte så gammal som det låter-han är yngre än Wille) haha!

Hoppas ni har det fint! God fortsättning!

Och framför allt- tack för alla fina värmande kommentarer ni skriver!! <3



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: