Helgen

Har vart mysig! Igår köpte jag nya jeans och 2 tröjor och Alicia fick en body! Det va trevligt hos Jonna o Jimmy igår, ingen poker vinst för Wille men full o go blev han iaf! :)

Jag o Jonna mös o tjöta med bebisarna.
Vi gick hem vid 22:30 o då va Alicia fortfarande vaken! Hon somnade vid 23, vaknade 06 o åt och sen sov hon till 10 på morgonen! Lyxigt! :)

Idag har Wille hjälpt Wincent o flytta, då träffade jag Patricia o shoppa o fika lite. Jag köpte en ny träningsväska och Wille fick en jacka :) Sen mötte vi upp killarna och käka pizza. Körde hem Patricia och efter det åkte vi hem o vila en stund, packade väskorna och åkte till babysimmet :) Alicia älskar det! Plaskar, skrattar, pratar och smakar på vattnet :) sååå värt pengarna! Nästa vecka ska dom dyka! Men det missar ju vi för vi har dop..

När vi kom hem va Alicia supertrött o somna nästan på en gång. Jag o min man hann kolla en film innan han somna på soffan. Nu ska jag med försöka sova! Hoppas ni haft en bra helg! Kramar



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: