Till faster

Det blev tyvärr inte så många bilder från resan till pappa denna gång! Men kan lägga upp de som blev!

Tacka farmor så jätte jätte mycket för det fina halsbandet till Alicia! Jag ska ringa henne sen när hon är hemma och mår bättre!

Tänker på henne och hoppas hon bli frisk snart! Pussa på henne från mig!

Och du gör ett toppenjobb med henne Eva! Du är guld värd <3

Kramar



Eva

Hej Gumman! Vi blev jätteglada att titta på bilderna. Farmor blev glad att lilla Alicia fått sitt halsband. Idag fick hon bli utskriven, känner sig bättre. Men jag har inte "gjort" ngt speciellt. För mig är det en självklarhet att ta hand om de som behöver min hjälp. Önskar bara att jag kunnat göra mer för alla. Tycker inte det känns som om jag gjort en bedrift utan jag har gjort det som kändes rätt och riktigt i stunden, för mig.
Varma kramar till er alla i lilla familjen.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: