Sjukhusvistelse

Hej!

I onsdags va jag med mamma i stan och shoppad lite, Wille hämtade mig i stan efter jobbet. I bilen på vägen hem hade jag lite ont bak i ryggen på höger sida, vi kom hem och hann vara hemma 5-10 min innan det gjorde riktigt ont, vi åkte upp till akuten och va där kl 19.

Jag låg och grät som en tok på britsen ute i korridoren (va så många patienter så de hade inte rum), jag hade så fruktansvärt ont att jag inte visste vart jag skulle ta vägen.

Fick gå före massa, fick ett rum, läkaren kom och såg hur ont jag hade, fick en spruta mot smärtan, efter 20 min avtog smärtan- så skönt! Efter 3 timmar kom den tillbaka och jag fick en ny spruta.
Jag hade fått ett njurstens anfall.. 

Klockan 05 fick jag åka hem med smärtstillande ifall det skulle komma tillbaka men det gjorde det som tur inte!
Wille fick ju va hemma från jobbet eftersom han inte sovit något heller..

Pratade med min pappa som fortfarande är inlagd på sjukhus, nu låg han i varberg så jag o Wille bestämde oss väldigt snabbt (och sent) att åka dit och säga hej. Inte träffat honom sen julas..

Han blev glad för lite besök :) Alicia tyckte det va kul o träffa morfar och skrattade mest!

Vi va hemma vid 21, satte på en film och somnade i soffan...

Nu är William på jobbet och jag och lillan ska ta en promenad! 

Kram


Vickan

Men shit?! Varför haru inte berättat att du vart på sjukhuset?:o

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: