Woop

 
Hej!

Förlåt för dålig bloggning! Vart mycket nu!

I fredags promenerade vi med nya fina vagnen och Alicia verkade storrivas! På kvällen hade vi fredagsmys <3

På lördagen promenerade vi också, denna gången med pappan! Vi shoppade lite nya kläder till mig på Allum, gick hem och fixade lite. Klockan 18 kom mina fina tjejer på tjejmiddag! Tacos blev det och vi hade väldigt kul :)
Vid 00 åkte vi in till stan och tog några drinkar, Wille kom och hämtade mig vid 03 :)

Söndagen spenderade vi i Halmstad hos min mammas moster och på kvällen tog vi det lugnt.

Igår va jag och Alicia på Allum och köpte presenter till William som fyller 30 på fredag! Jag har så många planer och är så nöjd med presenterna att jag vill ge dom nu och har svårt att hålla tyst! haha :D Hoppas han blir lika nöjd!

Idag hände det en olycka på morgonen :( Vi hade jättebråttom när vi skulle iväg till Willes jobb och jag skulle tatuera mig, Wille tog barnvagnen och körde ut till hissen och jag skulle ta Alicia i barnstolen.
Jag satte i henne i stolen i hallen utan att knäppa, skulle bara snabbt gå och hämta hennes mössa och sen knäppa och gå, när jag hade vänt mig och börjat gå hade Wille hunnit komma och tänkte bära ut Alicia sålänge, men hon va inte fastspänd och handtaget va inte fast(det såg inte han såklart, stolen va vänd ifrån honom) så stolen for runt och hon föll rätt ner i golvet med ansiktet före.

Jag har aldrig vart så rädd i hela mitt liv! Sprang för livet och tog upp henne som skrek :( Det kom blod och jag visste inte från var! Åkte upp till akuten såklart för att se så det inte va nåt allvarligt, typ hjärnskakning,,
Men Alicia va sitt glada jag och skrattade och charmade både sköterskor och läkaren.
Det va som tur var inte från hög höjd och Alicia har klarat sig helt utan skador, förutom ett litet litet jack i läppen där blodet kom från. Men hon mår bra och sover nu gott i sin säng. Den som mår absolut värst är Wille som har såna skuldkänslor.. men det va ju bara en hemsk olycka..
Efter sjukhuset åt vi lunch med William och sen träffade vi Patricia :)

Igår fick Alicia flytta in i sitt egna rum och det gick jättebra! Sov hela natten och det hoppas jag hon gör inatt med :) 
 
 
Fattar inte varför bilderna kommer på sne?! jaja..


Kram!




Emelie

Vilken tur att det gick bra! Jag passade min kusin när hon var nästan 1 år och hon ramlade ner från sängen med huvudet före. Har fortfarande inte berättat det för hennes mamma. Haha! Den känslan man får innan man vet om det gick bra, fy!

Vad ska du tatuera denna gången? :)

Anonym

lilla pluttan :(( Tur att det gick bra! Får ta och träffa er snarT! Vad skulle du göra för tatuering nudå:))?

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: