Fullt upp

William va helt slut igår när jag kom hem 20:30 för Alicia hade letat efter mig och ropat mamma och vägrat sova, skrikit i 1,5 timme och somnat 20:20, hon somnar alltid jättelätt mellan 18:30-19 annars.. Stackarna <3

Hon sov till 07:20 så då gick vi upp och åt frukost, vek och hängde tvätt.
Sen kom en fastighetesskötare och kollade på Alicias element som är iskallt, han kunde inte fixa det så han ringde hit en rörmockare som vi fick vänta på. Han bytte ut nåt som va kasst.. Nu hoppas vi på bättring!

Gick ut o lekte en sväng, Alicia fick hoppas i vattenpölar som va såååå roligt :) 

Handlade och gick hem, Wiliam gjorde egna hamburgare (mums!!) och svärfar kom på middag. Han hade handlat med sig frukt och glass så det blev det till efterrätt. Wille är nu och fixar det sista på bilen och Alicia somnade som en stock kort efter han gick, så nu myser jag för mig själv i soffan och inväntar Greys, hoppas jag kan hålla mig vaken :)

Kram på er!
Bild på svärfars hamburgare






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: