Helgen

I fredags storstädade jag i 5 timmar och det va så gött när det va helt rent och fint överallt :)

Hämtade Alicia vid 15, när jag ropade hej innanför dörren hörde jag henne jätteglad ropa "MAMMA!!" :D jag smalt lite <3

Hämtade Vickan, handlade mat och åkte hem och åt tacos, Wille kom hem och åt sen åkte han och fixade med bilen. Jag och Vickan kollade lite halvt på idol och tjötade, Wille kom hem 23:20.

Igår körde jag honom till hans pappas jobb där han fixar med bilen vid 8, åkte hem och chillade, gjorde oss iordning och åkte till Carro i Högsbo på överrasknings babyshower för fina Filippa :) Jättekul och dom hade pyntat sååå fint! 

När vi åkte därifrån va det matdags så vi stannade och köpte med oss mat och åkte till vattenverket och hälsade på William och svärfar. William har kämpat med att slipa och fixa.bilen heeela dagen och va hemma vid 21.

Nu klockan 07 hämtade svärfar honom, idag ska han klä in bilen i kolfibervinyl (fråga mig inte) jag vet bara att den ska bli svart istället för silver, visar bild när den är klar! Mycket jobb bara..

Han hann iallafall äta lite fars dag frukost med tända ljus och present, jag har beställt en jättefin nyckelring som det är graverat "Any man can be a father but it takes someone special to be a dad" på :) han blev jätterörd <3 
Sen lite annat krimskrams!

Antar att jag får köpa med mig tårta och fika på vattenverket idag med William och svärfar, går bra det med :) 

Och såklart ringa och säga grattis till min egna far <3 han firade vi när vi va i halmstad sist :)

Glöm inte era pappor idag!
Kram




Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: