Kärlek

Vart en lugn dag, jag har haft så himla ont i huvudet.. Men vi har hunnit med en storhandling och nu är William och jobbar med bilen.. 

Har precis lagt Alicia och jag bara känner så mycket kärlek till henne, William och bebisen i magen <3

Alicia har lärt sig så himla mycket, massa småsaker som att när vi ska gå ut går hon till hissen och står där och väntar, om jag säger "ska vi äta frukost?" Går hon till köket :)
Och om jag frågar om hon vill ha välling springer hon till sängen och försöker krypa ner <3

Hon äter jätteduktigt, gillar det mesta! Hon är så mysig och kommer gärna och pussas och kramas <3

Hon kan säga ganska mycket nu
Mamma
Pappa
Titta
Där
Muu (säger kossan)
Namnam
Els (Elsa och vissa andra barn,haha)
Hon härmar mycket som bada och sånt och hon förstår massa, om jag säger 
Hämta bilen/nappen/skorna osv så hämtar hon det :) stolt mamma!

Det roligaste att leka med är bilar, larven som man kan skjuta ifrån, läsa böcker och småflickorna med svampen :)

Min fina fina tjej vad jag älskar dig <3

Bebisen i magen sparkar för fullt! :) mycket på kvällarna och när jag sitter böjd och tar plats :) Än så länge gör ju inte sparkarna ont så nu är det bara mysigt <3 längtar sååå till ultraljudet, inte långt kvar :)

Och min fina William som alltid ställer upp, hjälper mig här hemma (och ta på mig strumpor och skor när fogarna gör för ont), lagar bilarna och är så mysig, kärleksfull och omtänksam <3

Och så älskar jag ju såklart mina fina syskon, mamma och pappa! <3

Så, nu har jag kärleksbombat lite! :)
Kram på er alla finingar! 










Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: