Lek och mys

Igår va vi hos Filippa och småtjejerna fick leka av sig :) Gick till lekplatsen och efter det va det lunch, efter det va Alicia så trött så trött så jag la henne i vagnen och hon somnade bums :)
Filippa la Elsa i sin vagn och även hon somnade. 
Filippa hade bakat en super kladdkaka med vit choklad som stod i ugnen och vi tänkte mumsa på när tjejerna sov.
Men! När Filippa tog ut den lossnade botten och kakan va överallt :(

Jag slängde mig i bilen och åkte o köpte en kladdkaka med glass så vi fick i oss lite socker iallafall :)

Alicia brukar sova 1 timme på dagen men igår sov hon 2,5 i vagnen! Galet :)
När hon vaknade packade vi med oss macka och russin, gick till lekplatsen och hade picknick :) Lite kallt men mysigt! Tjejerna lekte lite och efter det åkte vi hem.

Jag vek och hängde en tvätt, sen började jag med maten och Wille kom hem lagom tills den va färdig :)

Alicia somnade som vanligt 19 och då satte vi på en film "Now you see me"
Helt okej men inte grymmebra..

Kollade Mistrisses och sen va det sovdags!

Idag vet jag inte vad vi ska göra men vi måste fly hemmet för igår började dom renovera grannens lgh, att riva kakel låter gaaaanska mycket :( 

Kanske en shoppingtur? :)
Kram på er










Johanna

Tack fina du. Känns helt underbart men lite overkligt emellanåt. Jag visste att jag var gravid när du kom ut med er graviditet. Men ville inte säga något eftersom det var så tidigt. Som jag skrev till dig då så var tanken nästa år igen med nr2 men nu blev det ändrade planer : ) kul att våran andra blir samma ålder också : )

Kram kram

Svar: Ja samma här! Tycker fortfarande det är overkligt, tiden går så fort.. Jaha ja det förstår jag :) ja som jag sa så va det nog meningen att Eddie ska bli storebror snart :) mysigt! Ja verkligen! :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: