Lördag

Vi gick upp vid 07 och åt frukost ihop. Lekte, städade och funderade på vad vi skulle hitta på. Gjorde oss iordning och åkte till Haga för att bara strosa runt lite, Alicia va helnöjd i vagnen, protesterade inte en enda gång utan pekade på bilar och sa brumbrum, pekade på alla hundar hon såg och fick lite gott att äta i vagnen (torkad frukt från nån sån butik där) jättemysigt!

Sen blev jag hungrig och vi skulle gå
och äta på nån restaurang..herregud. Det va inte lätt. Jag va nämligen jättesugen på kött.. Och det fanns mest pasta och sånt, de som verkade ha det jag ville ha öppnade 17 (kl va 14).
Suck!
Det blev en lååång och långsam promenad runt Haga och Linne för mina fogar gjorde så fruktansvärt ont. Wille frågade om han skulle hämta bilen. Men nej, envis och tjurig skulle jag gå?!

Till slut åkte vi till Avenyn och åt på Lilla London, det va inte jättegott tyvärr, lite torrt kött, men helt okej och vi alla blev mätta. Alicia mumsade i sig korv och pommes med lite glass till efterrätt :)

När vi kom hem va vi helt slut och jag hade så ont.. Alicias näsa hade runnit litegrann under dagen, somnade på en sekund kl 19. 
Vaknade till 2 gånger till kl 23 när vi gick o la oss. Sen 01 då fick hon välling, alvedon och ny blöja. Jättesnorig :(

Sen vaknade hon 04 och skulle upp och det va BARA mamma som gällde.. Wille la sig och jag satt med henne i soffan o läste bok och mös till kl 06 när hon somnade i min famn <3
Jag la ner henne i sängen men hon gallskrek, tog upp henne och hon sov vidare.. Sov så en stund men sen kunde jag lägga ner henne och då gick det.

Vi fick sova till 08 för då va det dags att gå upp! Jag drar mig i sängen lite nu :)
Hon verkar ganska pigg, lite snorig och hon kändes lite varm inatt. Stackarn!

Hoppas det inte blir värre och att hon blir frisk snart <3










Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: