Måndag

Jag vaknade när William gick upp 07:10, tänkte då att det inte va nån mening att somna om för att Alicia ändå skulle vakna snart.. Låg kvar i sängen och klockan blev 08, då va jag så hungrig att jag gick upp och åt.
Alicia sov vidare... Till 09:30?! Rekord!

En go och glad tjej vaknade och fick frukost :) Sen plocka vi upp Vickan och åkte till Frölunda torg, shoppade lite :)

Sen åkte vi hem och när vi va hemma kände jag att Alicia va väldigt varm, 39,5 i feber :( stackarn <3

Åt en banan, fick alvedon och drack lite vatten, sen somnade hon på mig i soffan, det händer verkligen inte ofta! 
Sov tills Wille kom hem 17:45.
Åt lite yoggi och russin, läste bok och tog det lugnt. Sen fick hon välling och somna lite innan 20.

Hon verkar inte sjuk i övrigt, kanske nån tand? Får se hur det utvecklas..
Tycker så synd om henne!

William byter till vinterdäck på min bil, änna dags nu! Hoppas han kommer hem snart innan jag somnar :)

Godnatt





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: