Rutinultraljud

Vi lämnade Alicia hos mamma vid 9:30 och stannade till 10.
Då åkte vi till advokaten och pratade om min ryggskada osv.. Gick väl bra!

När vi va klara där va vi hungriga och det va ett tag kvar till ultraljudet så vi tog en promenad på stan för att äta lunch. Jag trampade snett på en kullersten och stukade foten, ramlade handlöst på marken, AJ! Och pinsamt!! :D William blev livrädd att jag ramlat på magen och hann nästan fånga mig innan jag nuddat marken ^^ jag har lite ont i foten men det går väl över :)

Gick till Pizza hut och satt där en stund och mös :) Ringde till mamma och hörde hur det gick, dom lekte och dansade och hade så mysigt :)

Jag blev mer och mer nervös inför rul när vi satt där och jag sa hela tiden "vi kommer inte få veta könet, jag känner det på mig" William ba sluta nu med dina påhitt, jag känner på mig att vi får se :) och båda va helsäkra på pojke :)

13:30 satt vi i väntrummet på Östra och fick komma in 13:45, vi sa att vi jättegärna vill veta könet och hon sa att hon skulle göra sitt bästa..

Hon gick igenom bebisen noga och förklarade att allt såg jättefint ut <3
Hon kollade könet och sa att hon är ganska säker på att det är en flicka :)

William tror att hon har fel och att det är en kille fortfarande, haha :D

Hon flyttade fram oss från 18+3 till 19+2, woho :) så nu har vi bf 8 april istället för 14e <3

Livmodern i bakvägg denna gång, med Alicia va den i framvägg, spännande att se om det är nån skillnad :)

Så om det är som hon säger så får Alicia en lillasyster i april, jättemysigt! Och det va så skönt att höra att allt ser bra ut, hon låg där och vinkade och sprattlade :) <3 en livlig tjej känner jag av alla sparkar, men det va Alicia med :)

När vi va klara där åkte vi till Backaplan och köpte det första till nya bebisen! En fin body, konstigt att köpa 56 och inte 86, haha :) Sen hämtade vi vår fina tjej hos mormor och hon va helt slut av allt bus med henne och sina två mostrar som va där <3

Nu sover hon gott efter tacos och välling, William är och fixar det sista med bilen.. Jag kollar Idol men somnar väl snart :) 
Kram <3




Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: