Shopping

Igår hämtade jag mamma vid 9:30 och vi åkte till Frölunda torg, gick runt där och kikade lite, Alicia fick en ny pyjamas, nya byxor och tunika :)
Jag köpte nya vinterskor, har kikat på dom ett tag nu så nu fick dom bli mina ;)
Jättemysig dag!

Kvällen va tyvärr inte lika mysig.. 
Vid 19 fick jag lite ont i magen och sen blev det värre och höll i sig flera timmar.. Det gjorde såå ont och magen va stenhård.. Jag låg bara och vred mig och kunde inte hålla tårarna borta.
Jag antar att det va växtvärk men så hade jag aldrig med Alicia? Jätte obehagligt.. Blev såklart orolig så vi lyssnade på hjärtat och det tickade på fint iallafall <3

Efter Greys tog jag en alvedon och gick o la mig, William låg och klappade magen med sin varma hand och då somnade jag.

04:30 vaknade Alicia och skrek och har inte fått henne att somna om sen dess så vi har vart uppe ett tag nu :( suck!

Känns som hela hemmet gror igen med, skulle behöva storstäda men har inte ens kunnat va hemma för att dom renoverar grannens lgh.. Och det går bara inte att städa när man har Alicia.
Kvällarna är jag så trött på så dom kan man glömma.. 

Kanske får be mamma passa lillan så jag kan göra en grovstädning.

Idag mår magen bättre iallafall! Lite öm men bättre <3











Johanna

Skönt att det onda släppte. Aldrig kul när det är något med magen. Mysig dag ni verkar haft och massa fin shopping : )

Kramen

Vickan

Jaså Alicia fick dippa nu? :D

Svar: Hahaha ja jag hade inget val, hon snodde hela min dipp :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: