Systermys

Igår träffade jag Vickan som följde med till vc när jag vaccinerade mig o passade Alicia :) sen gick vi en sväng på Allum och shoppade lite, Alicia fick en ny höst/vinterjacka. 

Åkte hem och lagade ugnsfalukorv med mos och efter det åkte Vickan hem.
Jag somnade innan 21 för när Hela Sverige bakar började så frågade William "gumman ska du inte kolla på detta?" Jo sa jag, och somnade om :)

Idag vaknade Alicia 06 men låg bara och pratade i sin säng, halv 7 gick jag o W upp och han skulle ta upp henne medans jag gick på toa, men han kom in och sa "hon sover".. Haha så jag gick in o la mig igen och fick sova till 09, lyx :) sen gick vi upp och åt o sen hämtade vi syster Patricia. Har gjort chokladbollar och mumsat på, nu chillar vi bara!

Ikväll blir det fredagsmys (såklart) med gottgott och idol med min fina man <3

















Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: