Torsdag

Haft lite småfix att göra idag, bland annat blev det en tripp till Ikea för att köpa nya soffkuddar, kan visa bild imon :) det va på tiden med lite nytt!

Alicia somnade kl 11 idag för sin middagslur, jag va helt slut och skulle passa på att sova jag med..
11:15 börjar hantverkarna riva kakel/borra i lgh brevid.. SUCK!
Gissa vem som vaknade?
Så det är allt hon sovit idag, vart lite grinig såklart.. 

Hon fick bada och sova lite efter 18 och somnade direkt <3

Nu försöker jag hålla mig vaken till Hela Sverige bakar.. Får väl se om jag lyckas! 

Imorgon är det Williams första föräldralediga fredag, han ska vara ledig varje fredag länge nu, så skönt!
Och imon är det äääääntligen RUL! Håll tummarna att allt är bra och att vi får veta könet :) 





Johanna

Vi var också på Ikea igår och Eddie sov också bara 15 min för han blev väckt : ) åh var spännande med RUL idag. Hoppas ni får reda på vad det är för liten i magen. Härligt att William ska vara ledig fedagar, mys.

Kram på er

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: