Torsdag

Åkte och hämtade mamma vid 13, sen åkte vi vidare till Frölunda och åt lunch med William. Gulaschsoppa och pannkakor :) mums! 
Sen handlade jag mat, körde hem mamma och åkte hem.

Vi lekte och kollade Teletubbies, när Wille kom hem åt vi mat, sen badade Alicia och hoppade i sin nya ko pyjamas :) så söt! <3

Nu sover hon gott och vi ska snart kolla på halv åtta hos mig och kanske hinner jag se nåt mer innan jag somnar ^^
Vart vaken sen 04:30 så då är det helt ok att somna tidigt. ;)
Hela Sverige bakar börjar 21 men då lär jag inte vara vaken..

Imon ska mamma antingen passa Alicia så jag kan städa själv, eller så kommer hon hit och hjälper till att städa, vet inte vilket alternativ som är bäst :) snäll mamma iallafall <3 
Nu ska jag pussas lite med min man!
Godnatt




Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: