Helgen

Hämtade Vickan 9:30 och åkte sen mot Halmstad till pappa. Farmor (från Luleå) var redan där, mysigt! 

Åt lunch, åkte på loppis, gick i några butiker och sist handlade vi innan hemfärd. Fikade äpplepaj och muffins, mums :) Umgicks och tog det lugnt.

Alicia somnade vid 19:30, vi kollade tv, åt lite gott och mös.
Saknade William som va ute och roade sig här hemma :)

Söndagen vaknade Alicia 06.. Suck! Gick upp och farmor va redan uppe :) 
Inte långt efter kom pappa, sen Elle och även Kevin :) Vickan sov ett tag till.

Vid 10 va Alicia trött så jag, pappa och Vickan tog en promenad i regnet och Alicia somnade, fick sova på den inglasade altanen, jag vill också ha ett hus!! :)

Vi packade ihop oss, åt lunch och sen åkte jag och Vickan till stan och mötte faster Eva som också va på besök uppefrån :) Mysigt! Tog en fika som tyvärr inte varade så länge innan Alicia va alldelses för rastlös/trött.

Vi rullade mot Göteborg och vid Falkenberg somnade Alicia.. Och lite efter varberg somnade Vickan, haha :)

Det va iallafall väldigt skönt att komma hem! Trots att Wille va bakis och seg så va det såklart mysigt att krypa in i hans famn <3 

På kvällen beställde vi pizza och kollade Solsidan. Lite efter 21 sov vi båda två :)










Vickan

Hej jag snor Vickans bilder haha:(

Svar: Haha ja jag va för dålig på att ta själv ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: