Lördag

Alicia vaknade 07:30 som vanligt :)
Åt frukost och väntade ut regnet som slog mot rutan..
Tog en promenad och gick inom Allum för att handla lite.

Jag vet inte varför men senaste veckan har jag vart jätteorolig att nåt är fel i magen :/ är väl för våra missfall men det har vart väldigt jobbigt. Så nu köpte vi en doppler så man kan höra bebisens hjärta. Gick hem med en oro i magen att vi inte skulle höra nåt.

Men efter lite letande hittade vi det och det tickade på fint! Såå skönt! Nu kan jag slappna av och känna mig lugn igen tills ultraljudet om 3 veckor <3

Alicia sover nu men vaknar nog snart så då ska vi börja med maten, gårdagens mat va såå god så det blir samma idag :) 

Ikväll börjar Så mycket bättre så det ska vi se! Annars lugn kväll :)

Ha det fint! 





Filippa

Åh gumman!
Känner så väl igen den där oron, min kom också smygande innan ultraljudet!
Trodde inte ens det skulle vara någon bebis på skärmen trots att vi gjort ul innan...gravidhjärnan som spelar en ett spratt!
Det kommer vara en fin liten prins/prinsessa som
Ligger där å sparkar å suger tummen, det lovar jag dig!
Men toppen med dopplern ju! :-)
Kramar

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: