Mormor mys

Mamma har tjatat länge nu om att hon vill ha Alicia en heldag och att hon ska sova över. Igår va mammas gubbe iväg på affärsresa till idag så hon skulle vara ensam hemma och ville då mysa med lillan. Lite tveksam va jag först, släpper henne inte i första taget och särskilt inte när vi inte ska göra nåt. Men jag sa okej till slut och vi körde Alicia till mamma :)

Alicia brydde sig inte alls om att jag och Wille åkte utan busade med mormorn sin :) 
Jag och William försökte njuta av lugnet och bara ta vara på tiden vi hade för oss själva. Himla mysigt faktiskt <3
Vi köpte maaaassa godis på Hemmakväll och hyrde "En oväntad vänskap" sååå rolig! Den måste ses :D 

William är sjukskriven nu för han har skadat ryggen och hans knän är helt svullna? Han går som en gubbe och har väldigt ont, stackarn <3

Vi vaknade 8, låg och drog oss i sängen till 9, bara pratade om allt möjligt och njöt av att inte behöva gå upp :) 
Åt en god frukost och lite efter 11 va vi hos mamma och gosade med lillan igen <3

Mamma följde med oss hem och vi åt thai lunch, gottgott :) 
William lekte med Alicia och jag o mamma gjorde ett städryck, himla effektiva och det blev jättefint här hemma, tack igen för hjälpen mamma :)

Annars lugn kväll, Alicia somnade innan 19, vi kollade Greys och nu ska jag sova!
Natti


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: