Omväxlande dag

Haft en jättemysig dag hos en kompis hela dagen! :)

Sen vid 15:30 åkte jag för att handla kvällsmat och mys. Det skulle tydligen alla andra i Partille med.. Och alla ska parkera sina kundvagnar på bredd mitt i gången så man inte kommer förbi, och gå iväg för att provsmaka saker och sånt. GRR! Vet inte hur många gånger jag fick säga ursäkta eller flytta på vagnar.. Sen bajsade såklart Alicia inne på ica så jag kände mig stressad hem för att byta blöja. När vi kommer ut till bilen igen (vi parkerade på ett helt tomt våningsplan, bara en till bil fast på andra sidan) då har nån idiot valt att ställa sig precis brevid min bil mot förarsidan, och så otroligt nära så jag knappt kommer in, fick verkligen pressa! Gaaah! Vad tänker folk?! Ett helt tomt plan och dom väljer att ställa sig lite in på min ruta! Suck.. Vet inte om mina hormoner hjälpte till lite att göra det värre men jag va så arg!

Nu är vi iallafall hemma och ska börja med maten tills William kommer hem och jag hoppas dagen vänder till det bättre igen så vi kan få fredagsmys framför Idol :)

Hoppas ni får en bra kväll och helg!

Ps! Glöm inte äta kanelbullar idag ;)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: