Systermys

Idag har jag och Alicia vart i stan heeela dagen, först mötte vi syster Patricia och sen anslöt även Vickan. Skvaller, shopping och subway käk :) <3

William va på sin pappas jobb och lagade rost på bilen hela dagen, vi åkte dit en sväng på kvällen så A fick hälsa på farfar :) 

Jag är helt slut nu och jag har även ont i min blindtarm :/ va ju inne på sjukhuset förra året när jag va gravid med A och då sa dom att blindtarmen va irriterad men inte tillräckligt för att operera och helst inte under graviditet.. Han sa också att det kan komma tillbaka. Har känt av den nån gång men nu gör det lika ont som då.. 
Kanske påverkar graviditeten att det trycker mot blindtarmen så den blir itriterad igen? Blir det värre får jag åka in men jag avvaktar lite.. 
Ligger på soffan och tar det lugnt nu medans Wille fixar sen middag..

Hoppas ni haft en bra helg! :)




Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: