Trött.com

Igår kväll såg vi filmen The impossible, en sann historia om en familj som blev drabbade av tsunamin. Väldigt bra. Både jag och William grät floder emellanåt :) 

Vi la oss vid 23, vid 02:30 vaknade Alicia och skrek, helt otröstlig.. :( Hennes tredje tand är på väg upp så den gjorde väl ont. Hon fick en alvedon och jag bar runt henne i famnen med hennes armar om min hals. Det enda som funkade.. Så fort jag satte mig skrek hon. Så jag fick gå runt så lääänge (aj min rygg!!) 
Men hon somnade iallafall så jag fick stå så tills hon sov djupt så jag kunde lägga henne i sängen. När jag gick in o la mig va klockan 04 och varken jag eller W kunde somna.. :( låg vakna till 05.
07:30 va det dags att gå upp! Det svider i ögonen så trött jag är.. Hoppas hon vill sova snart så jag kan sova lite till med.

Idag ska vi hem till Filippa och Elsa och leka av oss, mysa och fika kladdkaka (såklart) :) det är lite vår grej :) 

Hej svej!




Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: