Måndag

Igår hände nåt av det värsta jag vart med om. Jolin låg hos William i soffan och jag satt och lekte med Alicia på hennes rum när Wille ropar med skräk "GUMMAN KOM! KOM!"

Jolin kippade efter andan och fick ingen luft samtidigt som hon krampade i hela kroppen, helt stel och böjde kroppen bakåt. William höll henne framåt och uppochner medans jag ringde ambulans som kom snabbt med blåljus.

När dom kom andades hon som vanligt igen och mös i min famn. Dom sa att sånna larm är nästan det vanligaste dom åker på. Oftast är det lite slem som täpper igen så dom inte får luft, dom kan ju inte hosta. William gjorde helt korrekt som höll henne så, säkert därför det släppte så fort. Dom tyckte allt såg bra ut och att vi inte behövde oroa oss.. Men fy va hemskt det va :( 
Lilla hjärtat <3

Annars går allt annat som en dans! (Än så länge... ;) ) Alicia pussar och klappar på Jolin, annars leker hon som vanligt.

Jolin va uppe med oss till 23 igår när vi la oss och sov hela natten. Jag vaknade 03 och kollade henne, bytte blöja och nästan tvingade i henne lite mat när hon sov för att det inte skulle gå för lång tid emellan så hon blir slö.. 

Amningen funkar ganska bra, hon ammade mycket på bb till skillnad från Alicia. Mina bröst är väldigt ömma, såriga och blöder, så hon fick lite ersättning igårkväll och inatt så dom skulle få vila lite. Idag mår dom bättre så hon har ammat ganska mycket.
Jag känner att jag tar det som det kommer bara :) 

Nu är William ute med Alicia så hon somnar och jag myser i soffan med den otroligt lilla bebisen, har Alicia verkligen vart såhär liten? :) <3 




Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: