Sjukstuga

Jag och tjejerna har åkt på världens förkylning :( William hade det förra veckan men mår bra nu.. Inte kul kan jag säga! Dom är såklart gnälliga och snoriga hela tiden, det blir ju jobbigare när jag själv mår lika dåligt.. Hoppas det går över fort! 

Igår sov Alicia mellan 13-15, antagligen för att hon mådde kasst, hon sover aldrig middag nu för tiden annars. Så hon somnade inte förrens 22:30 igår och vaknade 07 idag. Så idag är hon både trött och sjuk, men får gå och lägga sig 18 ikväll istället, annars får hon för få sömntimmar. 

Regnigt och ruskigt är det ute med, hösten har verkligen infunnit sig känns det som.. Trodde att Alicia vuxit ur sin åkpåse men hon har samma storlek nu som förra vintern så den kan hon ha i år igen. Bra för att det är smidigt och varmt, sämre för att vi va tvungna att köpa en till till Jolin :) men men, Jolin fick en likadan fast rosa (y) 

Nä nu ska jag vila lite (wille är hemma och hjälper till med barnen), sen ska jag upp och göra korv och stroganoff :) 
Hoppas ni håller er friska! 







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: