Blääää

Igår hade Wille fotbollscup, jag och Alicia ville heja en stund så vi kollade sista matchen, hon va så snorig och grinig så hade inte orkat mer..

När vi åkte därifrån kände jag att jag började må väldigt illa. Så fort vi kom hem spydde jag.. 

Hej magsjuka och sängliggandes heeeela dagen. Stackars Wille som fick passa upp på mig med drickor och ta hand om en sjuk Alicia <3 han är guld värd!

Jag spydde sista gången 21, när jag vaknade vid 22 så hörde jag honom snarka på soffan, helt slut <3

Jag vaknade igen vid 02 och hade så sjukt ont i ryggen och fogarna, antagligen för att jag legat så många timmar. Lyckades somna om iallafall.

Alicia sov hela natten inatt, första gången nu på 3 vakna nätter, väldigt skönt! När jag vaknade va jag helt slut i hela kroppen, ingen energi alls och träningsvärk i magen. Kroppen skrek efter vätska så jag har druckit mycket och känner nu att energin börjar komma tillbaka.

Willes cup började 09, ringde mamma och frågade om hon kunde ha Alicia under tiden vilket hon gärna ville. Bästa mamman! Alicia blev lika glad när jag sa att hon skulle till mommo, ville direkt hoppa i vagnen och vinkade glatt hejdå tili mig :)

Jag har lyckats duscha nu och känner mig fräschare men håller mig soffliggandes än. Snart kommer mina hjärtan hem igen <3

Så himla tråkigt att vi missade festen igår men vad ska man göra? 

Hoppas ni har haft en bättre helg än mig! Kramar 




eva

Hej! Hoppas du snart kryar på dig och att inte magsjukan gör att värkarna sätter igång, var försiktig. Varm Kram, faster E

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: