Dag 2

Denna dag är betydligt bättre än igår :)
Dock kom Alicia in till oss 02 men jag sov ändå hyfsat till 07 då hon vaknade. Jag somnade innan 21 igår, haha tröttmamma! 

Nu är vi hemma från dagis, det gick jättebra. Alicia tar för sig och leker men är väldigt försiktig och lite avvaktande också. Hon lämnar mig och springer iväg men vissa stunder skulle jag sitta precis brevid eller så ville hon vara i mitt knä. <3 men det är nog mer jag som vill gå och krama henne än tvärtom ^^

Vi åt lunch där idag och det gick bra, efter lunchen ska alla sova i sina vagnar, och istället för att sitta där 1,5 timme medans hon sover för att sen vara där 30 min innan dagen är slut känns lite löjligt så vi promenerade hem.

Hon sover nu gott i vagnen och jag passar på att vila i soffan. Det trycker verkligen neråt nu när jag går "längre" stunder, och så får jag mycket sammandragningar. Ska till bm på fredag igen för kontroll :) 

När Alicia vaknar ska vi åka och fika med syster Patricia <3 mysigt! 
Nu ska jag vila, ciao! 




Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: