Dag 3

Hade en himla mysig fika och lite äffärs koll igår med syster Patricia :) 
Jag och Alicia handlade på vägen hem och Wille kom lagom till att hjälpa till att bära upp :)

Inatt har Alicia sovit hela natten hos sig, yay! 19:30-06:30.

Tredje dagis dagen idag och det gick bra! När vi kom dit tog hon fröken Mikaela i handen och sprang direkt till rutchkanan :) Kom och gosade med mig med jämna mellanrum, annars sprang hon iväg och utforskade.

En tur ut på gården blev det med, Alicia tog en spade sand och smakade på, haha det gör hon nog inte om ^^

Åt lunch och hon va så himla trött, la henne i vagnen och gick hemåt men nej hon skulle inte sova.. Gick till Allum för att köpa potatis och nån liten alla hjärtans dag present till Wille.

Då kom Willes kollega och körde förbi med lastbilen och jag sa till Alicia
"Va det pappas lastbil tror du?"
Hon vinkade helt uppspelt.
Berättade detta för Wille sen och då hade han fått ett meddelande på fb av Jonas "kul att din dotter vinkar så glatt till mig" haha :) 

Hon somnade iallafall på vägen hem och sover fortfarande, jag vilar på soffan med sjukt onda fogar och en livlig bebis i magen <3





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: