:(

Igår va ingen rolig dag.. Alicia sov när jag hämtade henne och vaknade när vi gick så hon sov nog inte färdigt för resten av dagen va hon så gnällig, ingenting dög. Små stunder va hon glad och lekte.. Somnade vid 19 så jag och Wille fick en långkväll igår.

Kollade Greys och åt chokladpudding :)

Inatt kom Alicia in 03, vägrade somna om och sov sen mellan 05-06:30.. 
Åt massa till frukost och sen gick vi till dagis.

Denna gången såg jag hur underläppen började darra och sen blev hon jätteledsen när jag vinkade hejdå :( Mitt hjärta brast! Hon sträckte sig efter mig och skrek maaaammaaaa! Fy va hemskt! Jag ville bara ta henne och gå hem men höll mig istället för gråt, vinkade och gick.

Ringde när jag kom hem och då va allt bra, hon satt och lekte och gosade med en nalle. Så nu ska jag försöka glömma det och slappna av.. 

Hoppas denna dagen blir bättre! 


Filippa

Å lilla Alicia!
Det värker verkligen i hjärtan, känner meddig vännen!
Du är så duktig som kämpsr på med magen å allt! Heja dig!
Har Alicia nån snutte?
Elsa har ju men har egentligen intr brytt sig så mkt utom
Vid enstaka tillfällen och nät hon började dagis, herregud den där lilla filten skulle med ööövrtallt å hon godase visst mycket med på dagis när vi lämnade henne.
Kanske funkar eller bara om
Hon får välja någon leksak eller dyl att ta med?
Kramar!! <3

Eva

Hej gumman! Det är en naturlig del, att bli lite ledsen då man blir lämnad. Detta är en process för alla barn. Men ofta är det övergående, men kan återkomma under vissa perioder. Jag tycker däremot inte att du ska skola in någon snutte om hon ingen har, och man bör inte ha saker med på förskolan. De flesta barn blir ganska snart lugna efter en stund, så länge dom är trygga. Ring till förskolan, eller be dom ringa dig om du oroar dig.
Varmaste kramen från faster förskolefröken =)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: