Födelsedag

William hade ställt klockan på 06 för att förbereda en dunderfrukost men lyckades somna om, Alicia tog också sovmorgon till 07:30, när Wille vakna då blev han arg och ledsen (på sig själv) och sprang ut i köket och fixade.

Det blev inte som tänkt men jag tyckte det va jättefint med färdiga smörgåsar formade till hjärtan, oboy, tända ljus överallt och presenter :) Mina två hjärtan va ju där och det va det viktigaste <3

Jag fick ett jättefint prydnadshjärta och ett rosa 3 vånings kakfat :D jättefint, velat ha det länge :) 

Nu ska vi hämta Alicia på dagis (som vinkade glatt hejdå imorse)
Och sen ska vi åka till Anderstorp :)




Eva

Hej gumman!
Jag hoppas mitt Grattis kort kom fram. Hoppas du hade en bra dag och förstår att ni ska fira lite mer gemensamt inom kort. Varmaste kramen och hälsa så mkt.

Svar: Hej! Ja tack så jättemycket för kortet! :) Kramar!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: