Kärlekens dag

Imorse va jag på mvc och tog prover och sånt, alla värden va bra. Jag klagade över att jag känner ett sånt tryck nedåt, särskilt när jag gått en bit, inte konstigt sa min bm för bebisen ligger långt ner i bäckenet och är fixerad. En lättnad att veta att jag slipper vändningsförsök men segt att få fortsatt sparkar mot revbenen några veckor till..

Alicia har vart väldigt seg hela dagen, vill knappt leka, inte äta och vill helst bara vara hos mamma. <3 lillan!

Svärfar kom hit på alla hjärtans dag middag, kyckling, klyftpotatis och grönmögelsås :) fruktsallad med glass till efterrätt.
Vi fick inte äta ihop för Alicia va jätteledsen, förstod sen varför när hon (ursäkta) bajsade ner hela sig.. :( Lite feber har hon med..  

Jag och Wille ska på 25 årsfest imon men vi får väl se hur hon mår. Hoppas hon mår bättre! Stackarn <3

Hon fick iaf en alla hjärtans dag och krya på dig present- en byxdress :) 

Nu ska jag sova! Natti






Eva

Oj, magen börjar verkligen se stor ut =)
Har ni fotograferat hos fotografen även denna gång?
Fundering... Har Vickan slutat blogga igen? Hon kanske läser här ibland, hehe...väntar på att din lillasyster ska hjälpa mig med en ny header, längtar nämligen.
Kul att det går bra på förskolan.
Varma kramar, faster

Svar: Hej! Ja magen börjar bli tung :) Nej vi har inte fotograferat något denna gång, får se vad vi hinner/orkar :)
Ja hon har slutat blogga, ska påminna henne om din header :)
Kramar

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: