Lördag

Vi åt en lång och go frukost med Annika och Gunnar, Alicia slog sitt rekord och drog i sig 2 mackor och en banan?! :) 

Åt lunch och till efterrätt fick vi glass, Alicia har inte fått så mycket glass innan och bara då i tallrik. Men hos farmor fick hon sin första strut, som hon njöt! Haha så underbart, gnagde lite på kexet och surpla i sig glassen, och hon fick i sig hela :) 

Efter det åkte vi hem till Williams bror med familj och va me dom hela dagen och kvällen. Alicia åt dåligt med mat trots att det va hennes favvo.. Sen va hon inte riktigt på topp på kvällen och när vi skulle lägga henne vid 20 va hon helt hysterisk, grät och skrek.
Gick knappt att få henne lugn, oavsett vad vi gjorde, och hon va supertrött..

Gav henne en alvedon för hon håller på att få 3 tänder, 2 kind och en framtand så det va säkert de som gjorde ont. Men hon kom inte till ro trots alvedon så kl 22 gav jag upp och åkte till svärmor med henne och Wille stannade kvar.

Hon somnade i bilen och sov även när jag la henne och tog av jackan, i ca 20 min sen vakna hon igen och va ledsen.

Då somna hon om i min famn och sov 30 min tills hon vakna, och då gick det inte att lugna henne. Jag försökte ALLT! 
Sa till Wille att han behövde komma och han va där snabbt, klädde på henne och gick en promenad i vagnen. (Jag hade ondare i fogarna än någonsin, därför fick Wille ta promenaden)
Hon somnade direkt men han gick en halvtimme så hon verkligen skulle somna. Sen sov hon för natten med undantag av några gånger hon vaknade men somnade om direkt.. Phu!

Hon vaknade strax före 09 dagen efter vilket va skönt, då fick vi sova lite med. Stackars liten <3 




Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: