Lördag

Fick även denna dag sovmorgon till 08:30 ?! Vad har hänt med 05-06? Hoppas inte jag förstör detta nu ;) väldigt skönt! 

Hela familjen åt frukost idag igen, jag njuter när alla sitter vid frukostbordet ihop, oftast är det ju "bara" jag och Alicia :) Wille roade sig med att måla på magen för Alicia tycker det är kul att lyfta på min tröja och gosa med lillasyster, denna gång blev hon helt chokad när det va ögon där som stirrade, haha :) 

Vi klädde på oss för att gå ut o leka men mamma ringde och bad oss komma dit innan dom skulle åka till Argentina, så vi åkte dit och sa hejdå och mös lite :)

Efter det åkte vi hem och Alicia sov en stund, sen gick vi ut o lekte, åt middag och sen åkte vi till Hemmakväll och köpte massa godis :) 

Alicia somnade vid 20 och då kollade vi en film - About time och bara mös i soffan. Vid 23 somnade jag på soffan och sov gott i Willes famn innan vi gick in till sängen <3





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: