Magsjuka

Och så va det Alicias tur att drabbas.. :(

Strax efter 00 inatt kom hon in till mig, inte ledsen eller så, jag trodde bara hon vaknat till och gick in och la henne i sängen. Jag stod kvar en stund tills hon somnat om, men kände en konstig lukt..
Tände lampan och japp- hon hade spytt i sängen.

Gick in och väckte Wille som tog sängen och bädda rent medans jag tvättade av och bytte på lillan.

La henne igen och precis när hon somnat kom det igen.

Samma procedur med renbäddning och pyjamasbyte- 4 gånger.. 

Hon somnade 04 och sov till 08, spydde inget mer så hon fick en macka och vatten. Sov middag och vi trodde att det va över. Men vid 14 kom en ny omgång.

Väldigt mammig hela dagen och ligger mest hos mig och gosar <3 hon tog filten och bäddade själv och la sig på innan, haha :) 

Stackars stackars liten! Hon blir så ledsen och ser bara blek och matt ut <3 tycker så synd om henne! 

Men på eftermiddan piggnade hon till och åt mackaroner med smör, vatten och på kvällen melon, badade och sen somnade hon som en stock i pappas famn <3 hoppas det är över nu! 






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: