Söndag

Idag kom hon inspringandes 07:30, helt okej det med :) Men inatt hade Wille svårt att sova så jag gick upp själv och lät Wille sova till 11:30 :) 

Då gick vi till Allum för att mäta Alicias fötter så inte skorna är för små men det finns lite plats kvar att växa i ;) 

Köpte en ny vinterjacka för den hon har nu är lite liten och inte så varm/vattentät. Hittade en McKinley dunjacka på Intersport som va nedsatt halva priset! Toppen! Och då passade vi på att köpa även en McKinley vårjacka som också va nedsatt halva, vilka fynd! :)

Sen gick vi hem och A sov ett tag innan middagen.. Bus och vi badade ihop innan läggdags.

Dessa sista dagarna har vart sjukt tunga.. Jag har så himla ont i ryggen nu :( Och mina organ/revben är helt ömma av alla sparkar och tryck.. Tycker lite synd om mig själv nu för detta är jobbigt.. Inget ligg/sitt/stå läge är bra. Och inga värktabletter mer än Alvedon får man ta, hjälper knappast.. 

Nej nu ska jag inte gnälla mer! 
Hoppas ni har haft en toppenhelg! 
Nu ska jag få massage och vila i soffan.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: