Söndagen

Igår tog vi det ganska lugnt, mös på förmiddagen och 13:30 åkte Wille för att spela fotboll, då skulle jag ut och gå med Alicia så hon skulle somna. Någon höll stora hissen så jag fick stå där ett tag och vänta (typ 5 min) och när hissen kom märkte jag att Alicia redan sov gott :) skönt, då slapp jag ut i ösregnet.

Hon sov 1,5 timme och faktiskt så vilade jag bara under den tiden, låg på soffan och halvkollade tv.

När hon vaknade gjorde vi det roligaste hon vet just nu- jag ska måla av hennes hand ^^ måååånga gånger! Och sjunga huvud, axlar, knän och tår :)

När Wille va klar hämtade han upp oss så åkte vi och handla, ville söndagslyxa lite och äta god mat ensamma.

Alicia fick middag när vi kom hem, bad och vanlig nattrutin, medans Wille lagade middag åt oss.

Men nej, hur typsikt är det inte att hon bestämmer sig för att sovvägra? Maten började bli klar, den blev klar, den svalnade, värmdes igen och efter ca en timme sov hon och vi kunde äta :) hon va inte ledsen och när vi trodde att hon sov... Då öppnades hennea dörr och hon kom utspringandes.. 

Vi åt klyftpotatis, fläskfile och tzatziki. Sen kollade vi på "Escape plan", väldigt bra film! Och åt chokladpudding, namnam :) Somnade som stockar vid 23.






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: